<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar/19104843?origin\x3dhttp://grey-gardens.blogspot.com', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
 Grey Gardens

add elderflower to your martinis

måndag, september 03, 2007 | 21:30


I och med omskapandet av brittiska Harper's Bazaar har Diana Vreelands klassiska kolumn "Why don't you...?" (som jag skrev om här)återuppstått. Det skulle kunnat bli så fel men när Giles Deacon tipsar om att laga lax i diskmaskinen, pryda sina underkläder med sitt monogram och att sticka ett lurex-överdrag till fjärrkontrollen drar jag en suck av lättnad och känner nästan för att applådera. Bara att hopppas på att nästa månads tipsare lyckas lika bra. Tills dess kan jag bjuda på en egen:

Varför inte...?
Ta och läsa Michael Gross bok Model- The ugly business of beautiful women som ett komplement till Americas Next Top Model. De gör sig mycket bra tillsammans.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida